Lyx fredag

När jag kom ner i köket i morse såg jag att det låg snö på gräsmattan. Ja det är väl bara att bita i set sura äpplet och inse att vinter sakta börjar komma.

Hade lyx fredag i dag då jag slutade redan vid lunch. Skyndade mig iväg till frissan, klippte av någon cm på håret.

Topparna var bra slitna efter mina brutala färgningar i sommras. Men nu börjar håret återhämta sig.

Fixade lite ärenden på stan, stannade till hos mina föräldrar för att hämta lite böcker och kort.

Väl hemma vart det lugnt, vilade en stund på soffan tills sambon kom hem. Fick hem sängen till gästrummet så har fixat lite där i kväll.

Mitt dressing roome är klart så ska ta bilder i morrn så ni får se hur det ser ut.

Nu ska jag njuta av min cider och läsa en deckare.




Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Skönt att sluta så tidigt en fredag, blir långhelg då (:
Ska bli kul att se ditt dressingroom.

2013-10-19 @ 08:46:27
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Mickis

Hellu, spanar in här bland :) Hoppas de är bra med dig ? :)Va mysigt att flyttat till hus :) Förresten är den där cidern god?

Svar: Hej, det är bara fint med mig :-) Hur är det själv?
Jag tycker den är jätte god, den är lagom söt.
Maddiie

2013-10-23 @ 16:30:06
URL: http://mikaelaelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0