Ögonlock som bly

Ännu en arbetsdags som har rullat på i bra fart, även hunnit med att ringa några viktiga samtal. Vägarbete på vägen hem, det suger verkligen.
 
De håller på och ska göra en 2-1 väg, bilköerna som blir nu när det håller på och gräver är inte att leka med. Som tur är finns det en liten mindre väg man kan åka så vi slipper köerna men risken för vilt är större, som att välja mellan pest eller kolera.
 
Sambon fixade en god currygryta med ris till middag så nu sitter jag i soffan med matkoma. Innan jag plaserade rumpan här så drog jag igång en maskin tvätt. Ska strax ta mig i kragen och städa undervåningen innan mina ögonlock som är som bly åker igen.
 
Bara 1½ arbetsdag kvar till helg, ska bli så skönt då vi inte har något speciellt inplanerat som vi ska göra.
 
 

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Kommer gå fort när vägen är färdig i alla fall (:

Vad roligt att läsa att ni trivs så bra i huset. Måste vara underbart att känna den känslan.

2013-10-30 @ 18:50:54
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Malin

jobbigt när de bygger om vägarna och det blir sådär fast det är ju skönt när dom väl blir färdiga iallafall. tack så mycket! :) hoppas dagen rullar på snabbt.. skönt att ha en helg utan planer :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0