Online

Arbetsdagen har verkligen flugit fram, tycke inte jag hann mer än att stätta foten på jobbet innan det var dags att åka hem.
 
Handlade lite påvägen hem sen gjorde vi en super god hemma gjord kebabtallrik till middag, nom nom! Sambon kopplade upp och på vårt internet som äntligen kom igång i dag. Så skönt att kunna surfa ut på nätet via datorn och inte mobilen.
 
Ska strax hänga upp en maskin tvätt sen blir det en lugn fredagskväll. Det enda måstet ikväll är att skriva ihop matlistan så jag vet vad och hur mkt jag kött jag ska köpa på köttaffären i morrn.
 
 

Ditt ord
Postat av: Malin

vad skönt att ha internet igen :) låter som en skön helg iallafall.. vi har bara tagit det lugnt och shoppat en sväng idag :) ska mysa till det med kinamat ikväll :D guu vad gott det såg ut med hemmagjord kebabtallrik :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0