Så var onsdagen snart över

Gud vad fort dagarna går, var ju inte länge sen det var måndag morgon.

Förmiddagen spenderades med att ringa återbud till patienter då en av tandläkarna var sjuka.

Vi hade möte och sen på eftermiddagen var jag och assisterade ena tandläkaren. Fick plocka fram mina engelska kunskaper då dagens sista patient bara kunde kommunicera på engelska. Men det gick kanon.

Ikväll har jag skrivit klart matlistan förr kommande månad. Här även planerat in vad jag ska baka för gott i helgen.

Har inget ordentligt interner för tillfället så svar på era kommentarer kommer till helgen. Så jävla pilligt att svara från mobilen så då vet ni ifall det dröjer med svar.

Ditt ord
Postat av: Malin

härligt att plocka fram engelskan.. det brukar ju gå bra när man väl är igång. jag kan ingen engelska alls knappt men ändå funkar det när man väl måste ^^ kul att få assistera också :) tycker du är så duktig med matlista för en hel månad :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0