Vad fort veckan har gått

Ja den här veckan har bara sprungit förbi. Har jobbat min första vecka på nya jobbet och jag börjar komma in mer och mer i rutinerna.

På kvällarna har jag varit super trött så oftast har jag stupat i säng några minuter innan kl 22.

I dag är det fredag och min första lediga helg av många. Det firade jag med genom att lyxa till det och köpa hem vita rosor.

Käkat hemmagjord pizza, resten av kvällen blir lugn. Blir fredagsmys med gubben i soffan framför en film.




Ditt ord
Postat av: Malin

vad fint med friska blommor hemma :) skönt att jobbet känns så bra också.. känns bra med riktiga lediga helger kan jag tänka mig :D vad har ni gjort i helgen då? :)

2013-10-13 @ 10:29:39
URL: http://fitnessmalley.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0