Veckan är snart slut

I går var det full fart på jobbet. Hade undersökningspass och datorn var skapligt grinig och kastade ut oss ur programmet 3 gånger. Men vi tog oss igenom passet utan att kasta ut datorn genom fönstret. Vart tidigt i säng i går då jag var helt slut.Idag har jag varit på HRL kurs på förmiddagen, väldigt nyttigt och alla borde gå på en sådan kurs.På eftermiddagen hängde jag i sterilen på jobbet, tog hand om all disk mina kolleger åstadkom.Ikväll vart det lite hemma spa med ansiktsmask. Nu sitter vi i soffan och tittar på arga snickaren. Bara 1 1/2 arbetsdag kvar innan det är helg.
 

Ditt ord
Postat av: Malin

vad är HRL-kurs? :) kan tänka mig att det är mycket saker som går genom sterilen som man inte tänker sig.. skönt att det är kort stund kvar innan helg :) åh ansiktsmask skulle man ha gjort.. är de där bra? läst om dom men inte vågat testa ^^ jag antar iallafall att det är en sådan för porer :)

Svar: Hjärt och lungräddnings kurs. Ja det är en hel delsaker och mkt disk blir det då vi har runt 10 tandläkare.

Ja den var helt okej :) köpte den på fundiq.se och ansiktet
vart rent och mjukt :)
Maddiie

2013-10-17 @ 09:17:54
URL: http://fitnessmalley.blogspot.se/
Postat av: Anna Katana

Jobbigt när datorerna krånglar sådär. Vi har just nu ingen skrivare på jobbet eftersom den pajat. Är då man verkligen märker hur beroende man är av en.

Du ser ut som en liten rånare i den där ansiktsmasken (: Funkar den masken bra?

Svar: Ja, vi har inte fått något internet till huset än och man känner sig verkligen handikappad :P

Ja, jag tyckte den funkade bra. Kändes lite när man drog
bort det men annars var den bra. Köpte den på fundiq.se

Maddiie

2013-10-17 @ 12:02:10
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0