Blankt

Det vart en pw/löptur i morse med jäklar vad tungt det var, bena var som bly efter gårdagens benpass. Jag dog lite smått svettig och jävlig på hallgolvet innan jag orkade ta mig till duschen.
 
Käkade frukost och tittade på pretty little liars innan det var dag att styra bilen mot Flen och bilbesiktningen för att få sin dom.
 
Fälgen var varm när jag kom dit och han berättade att den låg på så han knackade på kolvarna (har jag för mig). Där trodde jag det var kört men han var snäll och sa att om han inte hittade något när han skulle köra den så behövde jag inte komma tillbaka förens nästa år.
 
Jag hade tur för han hittade inget mer så min röda fara kom där ifrån med blanka papper. Men en sak är säkert oket ska bytas hur som haver för det sjunger på sista versen.
 
Vart lunch med madde och charlie på sultans. Snackade lite skit och spikade ett datum för vår ullareds resa, det blir en lördag i november ;)
 
Ner till arbetsförmedlingen sen, informera de om att de kunde avskriva mig i oktober då jag börjar mitt nya jobb. Tackade för mig och sa att det ska bli jävligt skönt att slippa ha med de att göra.
 
Tanken var att boka en massage tid sen men fröken som håller i massagen hade problem med armen så nu ska jag leta upp någon annan som ska få knåda min rygg.
 
Resten av dagen har varit lugn då halsen har börjat krångla igen och jag känner mig hängig. Så nu blir det mkt té, halstabletter, vatten, frukt och vila. För jag har nämligen inte tid med att vara sjuk.

Ditt ord
Postat av: Emma

Den ska jag vårda ömt kan jag lova. :)

2013-09-11 @ 22:01:49
URL: http://eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0