Bra start på dagen

Har avverkat ett härligt pass på gymmet nu på morgonen. Det fick blir armar/axlar/bröst så nu är de lagom möra.
 
Ringde transportstyrelesen angående mitt körkort och jag behöver bara skriva på papprena som kommer hem att jag har hittade det så är allt ur världen.
 
Planerna för denna dag är att tippen ska få sig ett besök då jag har en massa flaskor och tidningar som ska slängas. Ska fixa lite fler kartonger så jag kan packa ner lite mer saker.
 
Ska gå igenom några av garderoberna och se vad som ska slänga och vad som ska behållas. Ja det var väl de få planerna jag hade för i dag.
 
 
Vad har ni för planer för i dag?

Ditt ord
Postat av: Anonym

härligt :) morsan ska släppa runt mig i halva stan för att fixa inredning till min lägenhet :)

2013-09-09 @ 10:08:08
Postat av: Anna Katana

Har blivit mycket rensning nu innan ni flyttar va? Flytten är ju förresten snart (:

Tur att det löste sig med körkortet.

Ha en bra måndag!

2013-09-09 @ 10:44:26
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0