Dä ä mos i huvudet

Jag det är verkligen mos i huvudet på mig, men vad kan man räkna med när man är mitt uppe i en flytt. Försökte låsa upp min bil ikväll som redan var upplåst, det visar ju på hur urkopplad min hjärna är haha.
 
Det vart en vända både upp på vinden och så ut till huset. Vinden är i stort sätt tom förutom kista, gardinstänger och en verktygslåda som jag inte orkade känna på ifall jag skulle orka kånka på.
 
Större delen av alla skåp är tömda och innehållen är nerpackade bara lite små saker som vi fixar i morrn. Jag kan säga på rak arm att jag aldrig mer vill flytta, åtminstonde inte förens jag är gammal och typ måste in på något hem.
 
Det ska bli skönt när det här är över så man kan andas ut och sen börja med det roliga att plocka upp och inreda huset.
 
Men nu mina vänner ska jag slänga ett öga på teve, mumsa på lite torkat kött innan det är dags att slå igen ögonen och låta hjärnkontoren vila.
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Emma

Hihi. Love it. :)

2013-09-26 @ 21:06:06
URL: http://eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0