En liten paus

Det har varit full fart i dag men jag gillar det. Var ivägen en sväng med franken och shoppade lite nödvändigheter så som mat och flyttkartonger.
 
Svängde förbi jysk och köpte de här två sängborden som kommer passa perfekt till vår sänggavel. Det var extrapris på de så istället för att betala 458 kr för båda så betalade jag bara 250 kr. Sånt gillas skarpt!
 
Efter shoppingen vart det en sväng på gymmet där bena fick sig en omgång. Var tvungen att åka och tanka sen så bilen är relativt glad när jag ska till besiktningen i morrn.
 
Mötte upp natha nere på stan, fick tillbaka min vågtång utav henne. Fixade ett fint dopkort då vi ska på dop på lördag. Sen har jag roa mig med att diska, packa en massa flyttkartonger och möblerat om de i köket.
 
Nu blir det en paus i soffan innan det är dags att fixa middag och sen när solen har gått i moln eller nått så ska jag ta tag i balkongen.

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Fint sängbord och bra att det var extrapris också.

Vad roligt med dop (:

2013-09-10 @ 16:24:09
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Louise

Den serien med rosetten på korgen är så himla fin! :)

2013-09-10 @ 19:45:17
URL: http://louiisea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0