Hawk eye

Gårdagen startade ju inte så bra men arbetspasset gick kanon och jag lyckades få en bra natts sömn på jobbet. Efter att jag hade kommit hem i morse så kollade sambon och jag igenom min bil efter min plånbok.
 
Sambon behövde bara öppna passagerardörren så hittade han den på en gång. Hök ögon som han har så såg han att den låg i det smala mellanrummet mellan passagerarstolen och golvkanten.
 
Och jag som tycker jag hade vänt upp och ner på hela bilen men skit samma jag är bara så glad att vi hittade korten. Visst jag kan inte använda något utav de förutom träningskortet men spärren på körkortet ska jag försöka häva på måndag.
 
Tog en slappar dag och har bara latat mig i soffan samt kört två maskiner tvätt. Svärmor hämtade upp mig på eftermiddagen så åkte vi och handlade då det vart spontan grillning ute hos de.
 
Kvällen har varit lugnt, kom nyss hem efter att ha varit en sväng på gymmet där sambon och jag körde slut på oss. Men jävlar vad skönt det känns, blir på´t i morrn igen.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0