Helvetes fredag

Hela fredags förmiddagen har varit slut. Det började med att jag skulle besiktiga bilen i flen.

Men det kunde jag glömma då jag tydligen inte hade någon bokad tid. Det visade sig när jag kom hem att pengarna tydligen kommit in försent till de.

Påvägen till flen började bilen krångla. Vänster fälg var skit varm när jag kom fram, oket som spökar.

Men när jag kom hem var fälgen iskall. Svor en jävla ramsa över bilen.

Efter att ha duschat och fixat till mig upptäcker jag att min korthållate med bank/träning/ica och körkort var borta.

Vänt upp och ner på lägenhet/bil men den är borta. Ringt och spärrat samt fixat nya kort.

Jävla skitdag, är ju inte så super pepp på att jobba till kl 8 i morrn. Men vad ska man göra, bara bita ihop och le.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0