Jag är så gott som frisk

Sambon och jag konstaterade att jag är så gott som frisk då jag sjöng på kung fu fighting och dansade runt som en tok.
 
Har grymt mycket överskottsenergi efter att ha legat på soffan i över 4 dagar. Det ska faktisk bli skönt att jobba i morrn även fast det är ett 24 timmars pass.
 
Det är mulet väder ute i dag vilket är perfekt väder för att fixa klart det sista med balkongen som jag har skjutit på i veckor nu.
 
Annars ser det inte ut att hända så mycket i dag, ska försöka se till att sambon blir frisk. Stackaren har jätte ont i halsen :(

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Skönt att du blivit frisk och har massa energi. Få hoppas att din sambo känner samma sak mycket snart.

Tack (:

2013-09-19 @ 12:36:43
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0