Känner mig bakfull

Ja det var så jag kände när jag vaknade i morse. Kroppen och huvudet känns allmänt bortkopplat och halsen ska vi inte prata om.
 
När jag gick och la mig igår så var halsen uppsvullen så det fick bli till att bulla upp kuddarna ordentligt så jag skulle kunna sova samt få luft. Tack vara en ipren så kunde jag sova natten igenom utan större problem.
 
I dag är halsen fortfarande svullen så det kommer bli en hel del té drickande och knaprande av ipren för jag har nämligen ett 24 timmars arbetspass att se fram emot i eftermiddag.
 
Fram tills dess att jag börjar jobba ska jag bara ta det lugnt och göra så lite som möjligt.
 
 

Ditt ord
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Krya på dig!

Svar: Tack :)
Maddiie

2013-09-12 @ 09:53:10
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0