Kartonger överallt

Idag var vi med när de besiktiga lägenheten. Fick 3 små anmärkningar på städningen som vi åtgärdade.

Varit runt i stan och handlat en massa nödvändigheter som toapapper, skruv och disktabletter.

Tog en sväng på biltema som öppnat i stan, kom där ifrån med en påse.

Har storhandlat då det behövdes fyllas på i kyl/frys. Resten utav dagen/kvällen har gått åt att packa upp kartonger. De tar fan mig aldrig slut, de är överallt :/

Ditt ord
Postat av: malin

vad kul att det känns bra :D åh har biltema öppnat i Katrineholm nu? :) kan tänka mig att någon blir stammis där ;D hehe! de som besiktigar lägenheter är ju så himla pedant men det är väl egentligen bara bra. fast sådana saker som lister där man inte ens sett själv :O ändå tar man så noga man bara kan.. förresten hur fasiken gör man rent en ugn? jag blir tokig på våran.. måste ta tag i det men har inga bra knep :P ohändigare fru än mig får man fan leta efter xD

Svar: Japp de öppnade i torsdags som var :-)Köp ugnsrengöring och följ instruktionerna, på plattorna och runt stål/metalramen
Vid plattorna kan man köra med stål ull lika så på ugns gallret :-)
Maddiie

2013-10-01 @ 06:55:16
URL: http://fitnessmalin.blogspot.se/
Postat av: Anna Katana

Är det värsta med att flytta, att kartonger aldrig aldrig tar slut.

Tack (:

2013-10-01 @ 11:16:27
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0