Mycket att ta tag i

Söndag och dagen bjuder på ännu en grå trist dag. Den där känslan av att vilja krypa ner och lägga sig i sängen blir ju inte mindre.
 
I dag är det mycket som ska hinnas med  innan dagen lider mot sitt slut. Först ska jag jobba mellan 8-17, sen när jag kommer hem har vi en stor bunt med papper som ska gås igenom och skrivas på.
 
Det är mycket pappers fix när man ska köpa hus, tänk om det kunda va lika mkt pappersarbete som när man köper en bil haha.
 
En massa tvätt ska vikas och någon stanns under kvällen tänke jag försöka mig på att klämma in ett träningspass. Ja vi får väl se hur mkt som blir gjort i dag, finns ju risk för att soffan lockar för mkt när jag kommer hem från jobbet sen.
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0