Redan frost på taken

Det första jag såg i morse när jag drog upp persienerna var att det låg en tunnt täcke med frost på taken?! Vad i helvete, det är för tidigt för sånt!
 
Solen håller ialla fall på att kämpa sig upp och det är betydligt trevligare än regnet som var i går. I dag blir det att köra lite fler kartonger till garaget, snart märker man förhoppiningsvis att högen med kartonger kommer minska i köket.
 
Måste ringa till hyresvärden då ett rör i badrummet har fått för sig att börja läcka, suck. Ska fika med madde i dag vilket ska bli trevlig, prata av oss och skvallra lite.
 
Ja det är väl på ett ungefär så planera för dagen ser ut, lär säker trycka in 10 saker till jag tycker jag måste göra.
 
 
 

Ditt ord
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Ja, nu börjar det bli riktigt kallt ute! :)

2013-09-25 @ 17:41:15
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0