Sugen på att shoppa inredning...

Jag har fått ett sådant sug på att shoppa och speciellt inrednings prylar. Det suget blir starkar ju närmar flytten vi närmar oss. Det är ju bra 24 dagar kvar innan flyttlasset går, galet vad fort tiden går.
 
Planerna finns på att madde och jag ska ta oss en tur till ullaren någon gång i november då vi båda har kommit till rätt i våra hus. För innan dess är det ingen idé att åka då man inte vet vilka mått man ska köpa på ex gardiner.
 
Och sen så är det ju allitd lättare att köpt saker till husen när man väl har flyttat dit och ser vad det är man behöver och så vidare. Fast det har ju inte stoppat mig från att göra en liten shoppinglista i huvudet haha.
 
de här skulle jag gärna kunna tänka mig
 
Hitta något fint bäddset till gästsängen

Ditt ord
Postat av: Emelie

Åh glasunderläggen var ju underbara!

2013-09-05 @ 11:29:35
URL: http://retroretroretro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0