Äventyret i går

Äventyret som vi var på i går var att vi provkörde en ny bil hos en utav bilhandlarna i stan. Bilen vi provkörde var en Ford Focus EcoBoost.
 
Vi var mycket nöjda med provturen vi tog så i veckan som kommer ska vi ner till banken. Så förhoppningsvis så kommer vi lägga en beställning snart på en språjlans ny bil. 
 
Efter provturen i forden så käkade vi lunch på slutans innan jag drog ner på stan och sambon åkte till garaget. Jag hittade på fina tallrikar och ett par söta ljusstakar i en loppis affär som jag slog till på. 
 
Pysslade ihop ett kakfat/smyckesfat att mina loppisfynd och så rensade jag lite i trädgården. Tog en paus i trädgårdsarbete för att åka hem till svärföräldrarna och grilla. 
 
Trädgårdsarbetet fortsatt när vi kom hem sen slöa en stund vid teven innan vi drog in till gymmet och brände av ett pass.
 
I dag vart det ett gympass på morgonen sen förbi biltema då karln skulle ha lite saker. Hem för frukost innan jag drog in till stan igen. Denna gång för att åka och handla lite mat, min mor följde med som sällskap. Fick en jätte fin blomma av henne att ha på trappen. 
 
Nu har jag roat mig med att tvätta och stryka den rena tvätten, ska strax ner i tvättstugan igen. Sen ska det plocka i ordning lite i huset för att sen kunna slöa i soffan resten av kvällen. 
 
en sådan bil provkörde vi i går (bild lånad från google)
 
kakfat/smyckesfatet jag pysslade ihop utav mina loppisfynd
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0