Eskilstuna

Dagen har bjudit på kurs i Eskilstuna på en utan folktandvårdens kliniker. Kursen handlade om hur man ska gå tillväga när man ska behandla barn/ungdomar som är tandvårdsrädda. 
 
En bra kurs med väldigt många bra tips som vi definitivt kommer ta med oss och använda i vår vardag på jobbet. Till lunch fick vi kycklingfilé som var inlindad i bacon, sallad och ugnsstekta potatishalvor. 
 
Har bara tagit det lugnt i kväll och laddat inför morgondagens tandläkarbesök. Japp jag ska till tandläkaren i morrn för att kolla igenom mina tänder, ser inte fram emot det dels då jag vet att jag har ett hål. Sen för att jag nämligen får lite ångest över att gå dit även fast jag jobbar med det. 
 
 

Ditt ord
Postat av: Emelie

Fin blogg du har!!

Tips om tävling på min nystartade blogg http://ladylucksaccessories.blogg.se/2014/april/tavling-vinn-rock-n-roll-accessoarer-varde-500-.html

:-)

Svar: Tack så mkt :)
Maddiie

2014-04-10 @ 13:39:37
URL: http://ladylucksaccessories.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0