Inte bara legat på soffan

Var hemma från jobbet idag så jag slog till på lite sovmorgon. Har inte bara legat på soffan i dag utan jag städade av huset. 
 
Vred på lite bra musik medans jag lullade runt här hemma och plockade samt städade. Så allt som allt så tog städningen bara 1½ timme. 
 
Hade maten klar när älsklingen kom hem, efter middagen så åkte vi hem till svärmor. Sen vart det vidare till garaget där jag bytte till sommardäck på min bil. 
 
Nu har vi placerat oss i soffan men jag ska strax ner och fixa lite med mitt hår. 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Sara

Skönt att ha det nystädat, skulle också behöva gjort ett riktigt ryck :)

Svar: bara att dra på lite bra musik så är det snart gjort :)
Maddiie

2014-04-04 @ 20:53:06
URL: http://saralundins.blogg.se
Postat av: Emelie

Behöver också städa, men har så svårt att ta mig i kragen när det kommer till det. Men som du säger - med bra musik går det oftast ganska lätt :)

2014-04-05 @ 18:01:11
URL: http://retroretroretro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0