Meet your fears

Ett svettig träningspass startade morgonen följt med att jag tvättade av bilen innan jag åkte hem. Har sen fortsatt med att tvätta fönstrena. 
 
Ingen favorit syssla då jag är grymt dåligt på det men den här gången har resultatet blivit bra. Dock är jag lite slö och tvättar inte mellan de inre och yttre fönsterrutorna. Sen så kryper den en hel del spindlar vi våra fönster till min förskräckelse.
 
Jag verkligen hatar spindlar och skriker nästan som små tjejer när de får syn på sina flickidoler. Bara att bita ihop och möta sina rädslor. Har bara 6 st fönster kvar men ser inte fram emot det, ska bara ta en paus och ladda upp mentalt. 
 
Ska ut i trädgården och rensa lite sen, det är inte heller någon favorit syssla. Men vill man ha en lättskött trädgård så får man ta den smällen att man måste rensa bort all "skit" för att sen kunna få det som man vill. 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0