Ögon som snart går i kors

Sovit som en kratta under natten, vaknade 04.40 till fågelkvitter. Hade det varit på en helgdag hade det säkert varit mysigt men inte när man vet att man snart ska upp för att jobba.
 
När klockan väl ringde var jag som en zombie men till jobbet tog jag mig. Vart en mjukstart då jag hade massagetid vid halv 9. Kände mig nästan som en ny människa efter att ha fått ryggen utknådad. 
 
Arbetsdagen har gått fort även fast jag varit seg stundtals. Efter jobbet hämtade jag upp sambon så drog vi till norrköping. Köpte en gasolgrill på bauhaus sen vart det ett stopp på media market där en soundbar inhandlades. 
 
Rundade av med mat på max, fick bli deras goda kycklingsallad. Handlade mat påvägen hem, hann stannat till vid garaget innan vi äntligen landat här hemma. Nu börjar mina ögon snart stå i kors så jag ska ta och leta upp ett par öronproppar för att sen krypa ner i sängen. 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0