Känner mig utvilad

Semestern börja sakta lida mot sitt slut, det återstår dock 4 dagar innan man ska tillbaka till vardagen. Ingen jobbångste hägrar ännu men det kan va för att jag känner mig oerhört utvilad.
 
Det var flera år sen jag hade 3 veckors semester så det kan vara en bidragande orsak. Jag har i stort sett jobbat hela sommrarna och bara haft dryga 1½ veckans semester. 
 
Den här semester har inte bara gått åt till att lata sig utan det har blivit en hel del sol och bad både i stjärnhov och vid veckeln. Till och med sambon har badad och det är något han typ aldrig gör. 
 
Jag har varit iväg och plockat jordgubbar på ett självplock, fått ansiktsbehandling, besökt tropicariumet, gått på malma marken. Kiropraktorn fixade till lite låsningar jag hade i kroppen, besökt gymmet varannan dag plus lite löpning på det. 
 
Kommer runda av den här semestern med ett besök på öltältet på lördag men ett gäng vänner. Det ska bli skoj, får se hur många man träffar i tältet som man känner. 
 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0