Så vad arbetsveckan över

Ja då var den 2:a arbetsveckan över efter semester och den gick lika fort som förra veckan. Dock så har jag varit sjukt trött på mornarna denna veckan. 
 
Har försökt komma i säng i skaplig tid men det har jag misslyckats med i stort sett nästa varje kväll. Desto bättre har det gått med gympassen. Har blivit två pass nu i veckan och så blir det ytterligare två pass i helgen. 
 
I tisdagkväll var vi hemma hos svärföräldrara och firade svärmor som fyllde år. Hon bjöd på både äppel och rabarberpaj med vaniljsås till, mumms. Det var så gott så jag ska nog gör en egen äppelpaj i helgen men lite utav äpplena från vår trädgård. 
 
Avslutade denna arbetsvecka med ett besök hos en utav mina kollegor, hon var så snäll och skrapade bort lite tandsten och putsade tänderna. Så nu är det jag som lägger i en högre växel med att använda tandtråd för att hålla tandstenen borta.
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0