Söndags ångest...?

Nej här var det ingen söndags ångest även fast det är sista semesterdagen och en ny jobbvecka drar igång i morrn. Jag känner mig pigg, utvilad och riktigt pepp för att börja jobba igen. Jobbar ju bara 6 veckor innan jag drar till turkiet.
 
I morrn får jag träffa nya tandläkaren som jag ska jobba men så det ska bli både spännande och kul. Sen ska det bli trevlig att träffa alla kollegor. 
 
Gårdagen bestod utav träning, deckarläsning och på kvällen vart det lite festligheter med ett gäng vänner. Satt och snackade skit och gamla minnen ute i Bie innan vi drog in till öltältet. Där inne träffade man på lite folk man kännde, tråkigt att det började regna. 
 
Hade som tur var paraply med mig men efter ett tag gick vi till lilla krog men lite innan midnatt så kastade jag och sambon in handduken och åkte hem. 
 
Lugn dag med deckarläsning och en promenad nu ikväll. Ska glo på lite teve innan det är dags att sätta larm på mobilen och krypa ner i sängen.
 
 

Ditt ord
Postat av: Johannas Reto & Rockabilly

Har väl också lite ångest med första arbetsdagen idag, men men! Back to normal ;)

2014-08-11 @ 08:10:41
URL: http://johannasretro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0