Årsresumé 2014

♠ Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag köpte en sprillans ny bil med sambon.

 

♠ Dog någon som stod dig nära?
Nej.

♠ Vilka länder besökte du?
I september var jag i turkiet en vecka med min mor.

 

♠ Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?
6/6 för då firade sambon och jag 4 år tillsammans.

♠ Vad var din största framgång 2014?
Att jag hittat ett jobb och kollegor som jag trivs bra med.

♠ Har du varit sjuk eller skadat dig?
Var hemma i början av året för influensa annars har jag klarat mig rätt så bra.

♠ Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att första sommaren i huset bestod utav mkt sol och värme.

♠ Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Har nog varit gladare detta år då jag har njutit utav att bo i hus och har ett jobb jag trivs med.

♠ Vad fick dig att må bra?
Min sambo, familj och vänner. Får inte glömma mina fina kollegor på jobbet.

♠ Vilken kändis var du mest sugen på?
Charlie Hunnam från sons of anarchy .

 

Ditt ord
Postat av: Emma

Härligt. :) Gott Nytt År på dig. :)

2014-12-30 @ 23:25:27
URL: http://eembla.blogg.se
Postat av: || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Det har varit ett bra år då :)

Svar: Jag kan inte klaga :)
Maddiie

2014-12-31 @ 09:56:22
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Miss Baby Peaches

Många verkar tycka att han är vrålsnygg men jag själv delar inte alls det tycket.. Kanske är för att jag inte sett serien? ;)

Svar: Det är tur att smaken är olika :) jag har faktiskt inte sätt serienmen google är ett bra verktyg :P
Maddiie

2014-12-31 @ 11:46:49
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0