Det värmer

Det var full fart på jobbet i fredags men det är skönt för det får tiden att går fort. Hade en patient igår som är tandvårdsrädd, innan hon skulle gå efter behandlingen så tackade hon mig och tandläkaren för att vi tog det lugnt och var så pedagogiska. Dessutom fick vi en varsin kram.
 
Det är sånt som gör än varm i hjärtat och får en att orka med vårat yrke då det finns de patienter som inte är lika snälla och tacksamma. Vi gör allt för att hjälpa och tillgodose våra patienters önskemål i den mån som går och vi är alltid trevliga och serviceinriktade. 
 
Sen kan vi tyvärr varken göra underverk eller rå för att det kostar en del att gå till tandläkaren. Det är inte vi som sätter priserna. Men vill man försöka undvika höga tandläkar kostnader så gå regelbundet till tandläkaren för undersökning, borsta tänderna 2 gånger per dag, använd tandtråd och ät/drick inte så mkt godis/läsk.
 
Annars då så fick jag en jättefin julklapp av min tandläkare, en leopardmönstrad onepiece. Sambon var inte lika impad då han inte gillar leopardmönstrad.
 
I dag gick vi upp tidigt för att åka in och storhandla. Sen har jag bara tagit det lugnt, plockat och dammsugit här hemma. Sambon har hjälpt mig att färga håret och om någon timme så drar vi till gymmet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Marie

Oh så mysig dress, samt näe tandläkare är inte billigt

2014-12-20 @ 21:10:56
Postat av: Marie

Oh så mysig dress, samt näe tandläkare är inte billigt

2014-12-20 @ 21:11:06
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0