En helg med full fart

Det har varit full fart i helgen. Vi började lördagen med att åka till norrköping för att köpa en julgran. Det vart även ett stopp inne på hm där jag hittade en fin stickad tröja som fick följa med mig hem.
 
Senare på kvällen så började vi bära in pellets då vi fick en leverans av 3 pallar pellets i torsdagskväll. Vi bar in 2 pall sen fick det bli middag. Avrundade kvällen med en sväng till gymmet där det vart träning av mage/rygg. 
 
I dag var jag hem till mina föräldrar en stund då min mor skulle hjälpa mig med klänningen som sprack för ett tag sen. Handlade påvägen hem innan sambon och jag hjälptet så med att städa huset och fixa tvätten. Efter maten så bar vi in sista pallen med pellets så nu jävlar ska vi klara oss hela vintern.
 
Nu ikväll så har vi klätt granen, jag har provat att göra egen kexchoklad som fick tummen upp av oss båda. Vart även lite konditionsträning på löpbandet här hemma. Rundar av kvällen med att sjunka ner i soffan och glo på lite teve.
 
 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0