Ny leksak

Så har ännu en arbetdag gått och vi kan väl säga så här att vi är glada att det är torsdag i morrn och en dag närmare helgen. 
 
Tråkigt grått väder har det varit ute idag så där så man blir ruggig ända in i märgen. Mina händer har varit iskalla, nästan så man kunde ha fryst ihjäl någon med de.
 
Nu ikväll så har jag testat våran nya leksak som vi fick hem i går, ett löpband. Det var pw/jogging i 30 min sen var jag genomsvett. Så det tänkte jag ta och köra på varanna dag så får man hoppas att man får upp både flåset och kondisen. 
 
Annars så har jag kurat ner mig i soffan och satt på mig en gammal lumpartröja, good shit! Ska strax fördjupa mig i min deckare som jag håller på med. 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0