4-2

Arbetsdagen gick fort vilket gillas, bara 1½ dag kvar till helg. Sambon fixade middagen, fläskkotletter med klyftpotatis och beasås. 
 
Har kollat på hockyn som gick på teve i kväll, det var sverige mot tjeckien. Eller ja sambon kollade på det medans jag lyssnade på musik och rävsov. Matchen slutade med att vi vann med 4-2 och det är ju bra. 
 
Glo lite på teve innan jag ska förberade frukosten jag ska ha med till jobbet i morrn. Slutar vid lunch i morrn så då blir det raka vägen till gymmet. Det lutar emot ett rent konditionspass sen har jag lite ärenden som skall fixas innan jag kan åka hem.
 
 

Ditt ord
Postat av: malin

härligt det lät med gym.. vill också! ja ni har väl en ganska stor trädgård med :) men jag beundrar att du är så händig med pyssel och sådant! tack, det hoppas då jag med.. kanske man kan få lite färg men att se alla fina bilar och höra svängig musik skadar ju inte :)

2014-02-12 @ 21:07:17
URL: http://maliinjoohansson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0