Administrations dag

Hade kort arbetsdag så jag slutade redan vid lunch tiden. Roade mig med att sitta och fixa med lite administrations saker. 
 
Gick igenom lite lister, skickade iväg lite brev och förde in nya patienter i datasystemet. Med andra ord en rikigt soft dag. Det kan vara rätt så skönt ibland att ha sådana dagar då man bara håller på med adminstration och inte har några patienter. 
 
Åkte iväg till gymmet efter jobbet, tränad ben och rumpa. Tog svängen förbi både köttaffären och willys innan jag åkte hem. Körde på lite hemma spa med både färgbomb i håret, skrubba kroppen, raka bena och lägga en återfuktande ansiktsmask. 
 
Medans färgbomen satt i håret så passade jag på att städa av båda toaletterna, plocka iordning i både köket och mitt dressing room. Fixade middag som i dag vart lasagne, fick nästan till den som jag ville. 
 
Har skummat igenom boken om styrketräning hemma som vi köpte på ica maxi i går. Fanns mkt bra och nyttiga tips i den. 
 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0