En kopp teé för att värma en frusen själ

Ännu en arbetsdag är gjor men båda jag och min tandläkare var skapligt sega sista timmen på jobbet. Kan bero på att vi i stort sätt bara hade en massa lagningar i dag, 11 st för att vara exakt. 
 
Sambon fixade middag medans jag hängde nere i tvättstugan och fixade med tvätten. Vart skapligt frusen förut så jag bäddade ner mig i soffan under en varm filt med en stor kopp teé.
 
Ett bra sätt att få upp värmen på men skulle ju absolut inte tacka nej till ett varmt bad. Men det är något jag bara kan drömma om då vi inte har något badkar i huset...ännu.
 
Fredag i morrn och jag slutar vid lunch, så skönt så! Ska till frissan i morrn efter jobbet och färga ögonbrynen samt fransar. Sen fundarar jag på att sola lite solarium, få lite färg och för en liten stund drömma sig bort och tro att man ligger på en sandstran i ett varmt land.
 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0