Lyxmat 2 dagar i rad

Fredag och äntligen helg, så skönt! Det firade vi med att lyxa till det med plankstek till middag. Dagen annars har rullat på i bra tempo. 
 
Slutade kl 12.30 så direkt efter jobbet så mötte jag upp Madde på CL för en lunch fika. Vi snackade bort 1½ timme innan det var dags för oss båda att bryta upp och fortsätta dagen. 
 
Vart ett pass på gymmet där armar och bröst var i fokus i dag. Tog svängen förbi affären på vägen hem sen vart det soffan och vila en stund. Vart så trött av både träningen och det tråkiga regn vädret. 
 
På tal om rubriken så vart det lyxmat i går också då jag hade glömt ta upp torskfilerna vi skulle ha till middag. Så jag hoppade in på ica och där visade sig att de hade extra pris på färsk rödspättafile (den är dyr annars) så det slog jag till på. 
 
Så det vart pannerad rödspätta, kokt potatis med remouladsås till nom nom. Både sambon och jag skulle kunna ha ätit dubbla portioner om det hade funnits för så gott var det. 
 
 

Ditt ord
Postat av: Rockaholicdoll

Ser smarrigt ut! :)
ah hennes videos är grymma :D

2014-02-09 @ 09:29:55
URL: http://nattstad.se/rockaholicdoll
Postat av: Veronica

Skulle kunna äta ihjäl mig på fisk, så sjukt gott och går att göra så mycket med den!

2014-02-09 @ 11:50:54
URL: http://veronicaaagesen.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0