Mycket bakande

Helgen har varit lugn endå har det hunnit med en hel del. Vart ett pass på gymmet både i går och i dag på morgonen, var inne vid kl 8 så ingen sovmorgon här inte. 
 
I går så fick jag ett ryck och bakade både pizzabullar och limpor. När det var klart så städade jag hela huset, tvättade en massa tvätt och tog en sväng till återvinningsstationen. 
 
Efter som jag tog städningen i går så tog jag en sväng till norrköping i dag för lite shopping. Handlade två bas toppar, strumpor, trosor och så en svart pennkjol med hängslen. Bild på kläderna kommer upp i morrn. 
 
 
När jag kom hem så körde jag igång en maskin tvätt och strök en massa skjortor innan jag myste ner mig i soffan. Sambon kom hem från garaget vid 15 tiden så då började han med maten och jag vispade ihop en kladdkaka då jag vart så sugen på choklad. 
 
Ska bädda ner mig i soffan med en bok samt se ifall jag kan flörta till mig lite fotmassage av sambon.
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Emelie

Åh vad gott det ser ut! Har aldrig provat pizzabullar men det får jag nog minsann ta och göra!

2014-02-09 @ 20:00:52
URL: http://retroretroretro.blogg.se
Postat av: Emma

Jag har velat göra pizzabullar i flera ÅR! Men får aldrig tummen ur! Haha.

2014-02-09 @ 22:22:52
URL: http://eembla.blogg.se
Postat av: Anna Katana

Åh jag älskar pizzabullar. Mums! Och vad flitig du va (:

Ja, det tar mer än vad man tro, även om är ledig någon dag mitt i veckan.

2014-02-10 @ 09:16:11
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0