You can do it

Vaknade första gången i morse 5.35 och kände mig utvilad men när jag såg var klockan var så drog jag täcket över huvudet. Klev upp 9.20 istället, svidade om till träningskläder och for in till stan. 
 
Det fick bli ben och rumpa i dag och jag var inte ensammen om att ha fått för mig att träna i dag. Alla dessa jävla nyårslöften hade även hittat till gymmet. 
 
Fick lite bra tips utav en trevlig tjej på gymmet som peppade mig till att öka vikterna. Körde squats där man står på två step up brädor och håller en kettlebell. Gick från att köra med en 6kg till en 12kg då hon tycke att jag allt hade styrkan till de vilket hon hade rätt i. 
 
Så nu blir det till att öka vikterna och utmana mig själv ännu mera samt variera vikterna från pass till pass både ta tyngre samt lättare vikter. 
 
Efter frukosten åkte jag hem till mina föräldrar, hjälpte mamma föra över bilder från kameran till dator för att sen skicka iväg bilderna på framkallning. Satt och snackade bort ca 4 timmar hemma hos mina föräldrar innan det var dags att åka hem. 
 
Sambon gjorde en god saffrans risotto till middag som han serverade med kryddiga korvar. Har sen tittat på teve samt rensat min garderob på kläder som dels inte passar och på sånt som inte använts på med än 8 månader. Fick ihop en kasse med kläder jag ska skänka antingen till röda korsett eller myrornas. 
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: MissC

Kul att utmana sig och bli lite peppad :) man är nog ofta för feg, för rädd för att verkligen ta slut på ett träningspass

2014-02-02 @ 17:18:21
URL: http://misscdesign.blogg.se
Postat av: Emelie

Blir sjukt imponerad av din motivation! Ge lite till mig, haha! ;)

2014-02-03 @ 11:48:04
URL: http://retroretroretro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0