En ny människa

Vaknade till snöblåst i morse men så kom jag på att jag jobbade kort i dag i dag vilket gjorde det hela mkt lättare att ta sig upp ur sängen. 
 
Packade ner tränings samt badkläder för vid lunch i dag (slutade då) så drog jag först till gymmet. Fick bli ett lätt konditionspass som start efter influensan. Sen vart det vidare ner till simmhallen, körde några längder innan det var bubbelpool och så bastu som avslutning. 
 
Jag kände mig som en ny människa när jag åkte där ifrån, var enda muskel i kroppen var mjuk och följsam. Passade på att handla på vägen hem, två vanilj semler fick följa med ner i påsen. 
 
De har vi smaskat på nu i kväll till en kopp teé, satt riktigt fint i magen. Ska läsa lite i deckaren för att sen kolla på djurskyddsinspektörerna på kanal 4 kl 21. 
 
Btw hittade en gammal bild på mig som är ca 8 år gammal, lite skillnad från då till nu. 
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: MissC

Skönt att du mår bättre. Är så hemskt att vara sjuk på det sättet :(

2014-01-31 @ 17:18:55
URL: http://misscdesign.blogg.se
Postat av: Rockaholicdoll Madness

sv: Jag har prövat redkens serie och jag tycker den funkar bra om man inte har känslig hårbotten så är dom nääästan samma lika men inte riktigt! :) Btw söt du va i ditt blonda hår :) (du är söt fortfarande)

Svar: Beställde hem Maria nila palett Structure Repair så får vi se vad mitt hår tycker om det :) Tack så mkt! :)
Maddiie

2014-02-01 @ 19:49:36
URL: http://rockaholicdoll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0