Huvudet känns tungt

I går startade sista arbetsveckan innan det äntligen är dags för mig att ta semester.

Dagen i går försvann i ett naffs. Tycke bara jag han komma till jobbet innan dagen var slut och det var dags att åka hem.

Läste ut ena deckaren igår så nu har jag bara en bok kvar hemma. Får ta och hålla lite på den.

Jag hoppas den här dagen går lika fort som gårdagen för huvudet känns tungt.

Känner en tidens till huvudvärk men det hoppas jag att lite vatten ska fixa så den håller sig borta.

Ditt ord
Postat av: Emelie

Sv: tack fina du!! Har du några tips på något man borde göra/se när man är i Norrköping? :)

Svar: Nä inte direkt. Jag brukar mest bara röra mig i centrum :P
Maddiie

2014-07-15 @ 07:56:31
URL: http://retroretroretro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0