Så var helgen snart slut

Helgen börjar lida mot sitt slut och även fast vi har fått mycket gjort så känner jag mig utvilad. 
 
I fredags var jag hos frissan och toppade håret efter jobbet. Vi kunde konstatera att mitt hår har hämtat sig jätte bra efter de katastrofala färgningarna i från i höstas/vinter. Så jag siktar på att ha någorlunda långt hår till jul. 
 
Det vart grillat till middag i fredags och jag slog även till på ett glas cider men jordgubbar i. På kvällen lastade vi skåpbilen full med säckar med spån/granbarr/gräsklipp. 
 
Lördag började men en sväng på tippen för att kasta säckarna i skåpbilen. Vart sen hem och packa in resten av säckarna som inte fick plats samt äppelträdet vi hade sågat ner. Så det vart två vändor till tippen den dagen. 
 
Väl hemma bytte vi om och åkte in och handlade kött samt lite annat vi behövde till middagen. Lunchen fick burger king stå för. Åter igen vart det grillat till middag men det är ju förbaskat gått. Läste ut min deckare sen drog vi till gymmet sent på kvällen. 
 
Städning är vad jag har roat mig med i dag, var även inne en sväng till mina föräldrar. Planerade en lite utflykt som vi ska göra på fedag efter att jag slutat jobbet. 
 
Annars så har jag hängt i soffan, druckit en cider och kastat mig över en ny deckare. Fick med mig två böcker hem när jag var hos mina föräldrar. 
 
 

Ditt ord
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Tack snälla du:)

Oj vad ni kämpat på!

2014-07-14 @ 23:50:17
URL: http://sessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0