Smälter bort

Oj vilken sommar värme vi har fått, man kan ju nästan tro att man är utomlands. Det är full fart på jobbet, tur att vårt arbetsrum är svalt för annars hade vi nog smält bort. 
 
På tal om att smälta bort så är det precis det jag håller på att göra nu. Det är skapligt varmt i huset, brukar bara skilja 2-3 grader ute från inne. 
 
Det är lite svårt att sova om nätterna, kastade ut täcket för någon dag sen och sover med bara påslakanet då är det illa för det brukar jag aldrig göra. 
 
Annars då så håller jag på att räkna ner till semestern, bara 8 arbetsdagar kvar. Har börjat få ont i nacken ner mot högra axeln så jag ska försöka få fatt i en naprapat/kiropraktor så de kan fixa till mig. Får bara hoppas på att alla inte har semester. 
 
Men nu blir det in till stan då sambon skulle handla lite div saker på ica själv tänke jag sikta in mig på en mjukglass nom nom.

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0