20140609

Lugn dag på jobbet, suttit framför datorn och gått igenom div listor. Lagade middag när vi kom hem och det gick ju så där. Mat i magen fick vi iallafall. 
 
Har fortsatt måla min bänk, sista lagret färg ska på i morrn. På tal om färg så har sambon lackat min bil på några ställen, dock svårt att få till rätt röd färg. Dels är bilden solblekt och sen är det ca 4 nyanser av röd.
 
Käkat rabarber/jodrgubbspaj med marsansås och nu glor vi på CSI. Jag känner att jag skulle behöva en riktigt lång semester på typ 2 månader och 20 tusen kronor att kunna sätta sprätt på bara sådär.
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: malin

vad gott med paj :) perfekt nu till sommaren!

2014-06-10 @ 20:59:04
URL: http://fitnessmallan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0