Årets första

Jobbat hela dagen, hann även med att vara patien och laga två hål som jag hade. Vart skapligt bedövad i munnen, tror bedövningen satt i ca 4 timmar. 
 
Sambon höll på att fixa maten när jag kom hem, min underbara mästerkock. Tog det lugnt efter maten innan vi satte igång med våra projekt. Sambon rensade ogräs medans jag började slipa bänken som jag ska måla om. 
 
När vi var klara så bytte vi om till träningskläder och tog årets första powerwalk/joggingtur tillsammans. Det var lagom varmt/kallt ute för att träna. Bestämde oss för att vi ska försöka ta oss ut på en runda minst 3 gånger i veckan. 
 
Sovmorgon i morrn då kursen vi ska gå på förmiddagen inte börjar förens 8.30, sweet. 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: malin

vad duktiga ni är :) om jag ändå fick med mig gubben ut ;p haha!

2014-06-03 @ 20:43:13
URL: http://fitnessmallan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0