Det har varit tyst

Ja det har varit lite tyst här inne men har inte direkt haft ork att skriva. Känns som jag har haft tio tusen andra saker att fixa med. 
 
Veckan som har gått har bestått utav jobb i vanlig ordning, det har varit full fart även fast det är semestertider. Vi var några från jobbet som var iväg och red islandshästar i tisdags efter jobbet. Det var super kul, gick som en dans även fast jag inte ridit på 10 år. Skriver mer om ridningen i ett eget inlägg. 
 
I mitten av veckan så var john och lundborg här och hämtade granarna sambon hade sågat upp i bitar. Och i morrn kommer de och hämtar granriset så snart har vi äntligen en gräsmatta igen. 
 
Skulle fixa nytt pass igår hos polisen men det visade sig att mitt pass fortfarande är gilltigt så nu ska jag bara leta fram det. Vart en fika med Madde sen på CL, snackade lite skit och tittade på när regnet öste ner. 
 
Käkade thai mat till middag då de hade grillkväll på sambons jobb. I dag var vi iväg till Sparreholm för att kolla in Fabriken som är ett mindre variant utav ullared. Sjukt jävla mkt folk så vi var bara snabbt in och kollade innan vi åkte hem. 
 
Det har regnat till och från i dag så jag har städat samt bakat citronmuffins, några fick ett ploppöverdrag. De vart riktigt goda så ska ta och baka flera i morrn. 
 
I morrn ska jag tvätta samt städa ur min bil för jag ska lämna in den på skobes på måndag för att se vad jag kan få för den. Sen på tisdag så ska vi äntligen få hämta ut våran nya bil, blir en kanon bra födelsedagspresent då jag nämligen fyller år då. 
 
 1.Reda för att åka iväg och rida. 2.Isläningen jag fick rida på, Solfari heter han. 3.Gräsmattan börja synas igen.
 3.Köpet en blomma till våran tandläkare som slutade. 4.Riktigt mörka moln innan regnet kom. 6.Citronmuffins

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Haft en vecka med full upp läser jag :D Roligt när det är så.
Skulle gjort nytt pass häromveckan men var 70 stycken före i kön så jag tänkte åka dit i morgon när jag är ledig.

Svar: åh fy tusan jag då orkar man ju inte så och vänta. Jag måste dock göra ett nytt pass då jag inte hittar mitt :/
Maddiie

2014-06-29 @ 09:32:27
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Hot Rod Hellcats

Grattis igen fina du :D

Svar: Tack :)
Maddiie

2014-07-01 @ 14:48:30
URL: http://hotrodhellcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0