Fördelen med eget hus

Ett besök på gymmet, biltema samt frukost/lunch vart avklarat på förmiddagen. Följde med sambon till garaget för att hämta en stor plastrulle. Stannade en lite stund och snackade skit med folket som hängde där. 
 
Har grundmålat ena bänken på altan samt tvättat av båda bilarna. Började med min sen tog jag sambons bil när jag ändå var i farten. Ikväll ska sambon laga lite rost på min bil sen är det lite annat små fix innan jag lägger ut den på blocket. 
 
Sitter ute på altan och njuter av det fina vädret samt spelar lite musik. Det är en utav alla fördelar med att ha ett eget hus, att du kan spela så hög (nästan) musik du vill. Kunna öppna dörren för att gå ut och sätta dig på altan när du känner för det. 
 
Nu ska jag sluta babbla och stryka på ett lager färg till på bänken så den förhoppningsvis blir klar i dag. 
 
 

Ditt ord
Postat av: Angelica

Så fin utsikt.
Hus är så skönt på sommaren.
Jag blir lite avis på dig att ni har uterum, det vill jag också ha. Men ett som man kan använda året runt OM man vill.

Ha en underbar kväll!
Angelica

Svar: Tack :) Vår altan är inte inglasad så den går bara att användas vår/sommar och fin höst men det gör oss inte så mkt.

Tack och desamma till er!
Maddiie

2014-06-08 @ 17:38:16
URL: http://mittanglabarn.blogg.se
Postat av: Anna Katana

Måste vara riktigt härligt med hus nu denna årstiden, att bara kunna gå rakt ut (:

2014-06-09 @ 12:10:49
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0