Glasögonorm

De senaste dagarna har bestått utav jobb och sen träning. Har städat huset och sambon har fixat lite i trädgården. I dag tog jag helg redan vid lunch då mitt schema låg så bra så att det var min korta torsdag i dag. 
 
Var ner till optikern och hämtade ut mina nya glasögon som hade kommit. Trodde inte det skulle komma förens nästa vecka. Vart svängen förbi köttaffären för att köpa lite gott kött tills i morrn då vi är ett gäng vänner som ska träffas och grilla.
 
Det är en liten tradition som vi har haft i några år nu att träffas varje år för att fira nationaldagen och grilla så klart. Så i morrn bär det ut till bie där vi kommer sammanstrålar för året firande. 
 
nya brillorna 
 

Ditt ord
Postat av: Miss Baby Peaches

Fina! Du passar i de!

2014-06-08 @ 20:43:27
URL: http://babypeaches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0