Ohälsosam kosthållning och abstinens

Kryssningen var hur kul som helst även fast båten gungade en del. Hittade två par jeans i taxfreen som jag slog till på. Sambon hittade en snygg slips som han köpte annars så köpte vi inte med oss något speciellt hem. 
 
Kosthållningen den här helgen har definitivt inte varit den bästa, det har blivit mkt bröd, läsk och andra onyttigheter. Några drinkar slank det ner också, men va tusan det är ju inte så det händer att jag dricker. 
 
När vi kom hem till stan stannade vi till hos mina föräldrar som kom hem från rhodos (har jag för mig) igår. De var så snälla och hade köpt en väska, smink, parfym och lite annat till mig och sambon. 
 
Fick bli middag från Burger King i kväll då vi inte hade någon ork till att ställa oss vid spisen. Det ska bli skönt med en ny arbetsvecka och komma in i de vanliga rutinerna. Har faktisk lite tränings abstinens då jag inte har tränat eller varit på gymmet sen i tisdags. 
 
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0