Härliga känslan som infinner sig

Arbetsdagen gick bra även fast jag var sjukt trött i morse, dock var det lite segt stundtals. Men för att ha varit så oppep och trött som jag var så tycker jag dagen gick fort. 
 
Sambon hade åter igen middagen nästan klar när jag kom hem, vart tacopaj till middag. Slö tittade på lite teve innan jag släpade iväg mig till gymmet. 
 
I dag var det överkroppen som stod i fokus, lyckades få till ett bra pass på ca 1 timme. Älskar den där härliga känslan som infinner sig i kroppen efter ett hårt pass. Man känner sig så där härligt slut i kroppen samt har ett nästan fånigt leende på läpparna, åtminstonde jag. 
 
Har hunnit passera duschen samt läst lite bloggar så snart är det dags för mig att krypa ner i sängen. Hoppas verkligen att jag är lite piggare i morrn när jag vaknar. 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0