I morrn är det äntligen fredag

Skapligt trött när jag gick upp i morse även fast jag kom i säng tidigt i går. Dagen har i stort sätt bara bestått utav lagningar. 
 
Lite träligt i längden blir det men dagen har ändå gått snabbt och det gillas. Vid 15 tiden så åkte jag och några kolleger till Flen för att kolla på deras nya klinik. De hade fått det super fint, har ett bra läge då det bara ligger några få meter från både centrum, tåg samt busstationen. 
 
Fixade middag när jag kom hem, vart kalkon med ris och beasås. Har nyss druckit en kopp teé för att få upp värmen. För att höja värmen lite extra samt få bättre kondis så ska jag strax hoppa lite hopprep. 
 
I morrn så är det äntligen fredag, som jag har längtat! Slutar tidigt i morrn så ska uträtta lite ärenden och så blir det en fika date med en tjejkompis. 
 
 

Ditt ord
Postat av: Emelie

Veckorna bara flyger förbi! Hoppas du får en härlig fredag och en superbra helg! :)

2014-03-20 @ 21:10:50
URL: http://retroretroretro.blogg.se
Postat av: Anna Katana

Skönt att sluta tidigt en fredag :D

Jaha, jag förstod det som att det kommunalavattnet skulle stängas ner, men det var alltså tvärtom. Då är det ju kanon :D

2014-03-21 @ 08:40:34
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0