Ice cream on the balcony

Vaknade till ännu en strålande dag. Det var bara på med gymkläderna för att åka in och bränna av ett pass på gymmet.
 
Har träningsvärk i rumpan och baksidan av låren så i dag fick det blir mage och lite armar. Får hoppas på att träningsvärken har gått över lite tills i morrn då det är dags för en ny arbetsvecka. 
 
Vi passade på att tvätta av sambons bil innan vi åkte hem och käkade frukost. Har bytt sängkläder, kört en maskin tvätt, dammsugit och tvättat golven. Har även bytt gardiner i huset, kände att det var dags för lite ljusare gardiner nu när vi går mot ljusare tider. 
 
Jag älskar hur lätt det är att förändra ett rum igenom att bara byta gardiner, mattor samt  ställa dit/ta bort olika prydnader/ljuslyktor. 
 
Satte mig på balkongen förut och käkade en glass och njöt utav det fina vädert. När jag satt där ute insåg jag att jag måste hitta 2 fina utestolar att ha där. 
 
Men nu ska jag  försöka skriva matlistor för 2-3 veckor framåt sen blir det ut i trädgåren och plocka in lite trollhassel. Har fått en idé så ska se om resultatet kan bli lika bra som idén jag har i huvudet. 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Anna Katanan

Underbart med glass på balkongen. Själva har vi tagit en långpromenad i solen.

2014-03-09 @ 15:44:53
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Emelie

Det är så skönt att det äntligen börjar bli vår! :) Glass i solen är livskvalité!

Sv: Vad gullig du är, tack snälla du!

2014-03-09 @ 18:31:12
URL: http://retroretroretro.blogg.se
Postat av: Henrik Olsson

Jag har också ätit glass - fast inomhus! :)

2014-03-09 @ 19:27:10
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0