No pain no gain.?

Vet inte riktigt vart den här dagen har tagit vägen. Tycker bara jag hann komma till jobbet innan det var dags att gå hem.Sambon var hemma i dag då han kände sig mosig. Själv kom jag hem med ont i ryggen och en grym träningsvärk i magmusklerna.Nu kan jag addera lite huvudvärk på det. No pain no gain som de brukar säga men detta suger. Sambon var snäll och masserade ryggen förut, guld värt! Blir en alvedon och tidigt i säng så hoppas jag på att va fit for fight imorgon.

Ditt ord
Postat av: ellinor

No pain no gain heter det.

2014-03-11 @ 10:41:08
Postat av: Henrik Olsson

Vissa dagar har en tendens att gå fort!!

2014-03-13 @ 04:32:14
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: MissC

Är så typiskt! Har man tränat magen orkar den inte stabilisera bålen så får man ont i ryggen istället :S

2014-03-15 @ 20:41:45
URL: http://misscdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0